A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новоборисівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Комісія з  питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій № 16

Дата: 15.12.2023 10:06
Кількість переглядів: 22

           

Новоборисівська сільська рада

Роздільнянський район Одеська область

Виконавчий комітет

Комісія з  питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

ПРОТОКОЛ №  16

 

Чергового засідання комісії з  питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 14 грудня 2023 року

                                                                                  с. Новоборисівка

 

Головував: Новоборисівський сільський голова Татарли І. О.

 

Присутні: члени комісії та присутні (за окремим списком).

 

Слухали: І. Про виконання заходів із запобігання виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру та ліквідації їх наслідків.       

    З метою своєчасного подолання надзвичайної ситуації природного характеру у вигляді сильного снігопаду 08 грудня 2023 року, для стабільної роботи всіх сфер життєдіяльності комісія

ВИРІШИЛА:

1.  Передати КП « Мрії-В-Кут» дизельного пального 60 літрів, для організації роботи з прибирання снігу по вулицям с. Новоборисівка.

2. Оплатити послугу з прибирання снігу 7 годин по 800 грн. фермерському господарству «Агро-Капчук» в загальній сумі 5 600,00 (п’ять тисяч шістсот гривень 00 коп.).                         

ІІ. Створити оперативний штаб з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, пов’язаних з можливими несприятливими умовами             осінньо-зимового періоду 2023-2024 року.

    З метою оперативного реагування на надзвичайні ситуації пов’язані з несприятливими умовами осінньо-зимового періоду 2023-2024 року комісія

ВИРІШИЛА:

  1. Створити оперативний штаб з ліквідації НС, затвердити склад штабу, положення про штаб з ліквідації НС.
  2. При погіршенні погодних умов зимового періоду ввести в дію план з ліквідації НС, забезпечити роботу пунктів незламності.

 

 ІII. Про стан готовності до реагування на надзвичайні ситуації осінньо-зимового періоду 2023/2024 року.

       З метою організації своєчасного надання допомоги населенню та виконання заходів з ліквідації негативних наслідків можливих надзвичайних ситуацій зимового періоду.

За результатами обговорення комісія                                                     ВИРІШИЛА:

  1. Доручити КП «Мрія-В-Кут» підготувати техніку для розчищення доріг, зробити запас ПММ, піску.
  2. Забезпечити стале функціонування об’єктів водопостачання.
  3. Проводити роз’яснювальну роботу серед населення щодо ситуацій, пов’язаних з ускладненням погодних умов, спричинених сильними опадами у вигляді снігу, сніговими заметами, ожеледицею, налипанням мокрого снігу, морозом та сильними поривами снігу.

Постійно. На зимовий період

 

IV. Про вжиття заходів з пожежної безпеки в зимовий період 2024 року.

1.  Вжити увесь комплекс заходів, спрямованих на попередження виникнення надзвичайних ситуацій (подій) і пожеж, недопущення загибелі людей на них.

2. Закладам дошкільної, загально-середньої освіти організувати проведення виховної роботи спрямованої на запобігання виникненню пожежу наслідок необережного поводження дітей з вогнем.

3. Організувати роботу щодо висвітлення  інформації з дотримання заходів пожежної безпеки у побуті. Правил користування нагрівальними електричними побутовими приладами, пічним опаленням тощо.     

Постійно. На зимовий період

 

Голова комісії                                                                  Дора ЦИМБАЛАР                      (секретар сільської ради)

Секретар комісії                                                                Олена ЗАДОРОЖНА

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь